• Betaalbaar

  • " Thuis " gevoel

  • Geborgen huiselijke sfeer

  • Goed opgeleide betrokken medewerkers

  • Kwaliteit & veiligheid

Rekentool

geld

Zelf uw eigen bijdrage en uw voordeel berekenen?

Ga hier naar ons rekentool

Rondleiding

Wilt u sfeer komen proeven? U bent van harte welkom!

Rondleiding aanvragen

Bel me terug

Heeft u een vraag? Wilt u gebeld worden? Laat het ons weten.
*
*
17 april 2014
Op 15 april jl. hebben wij onze nieuwe huisstijl gelanceerd. Dit jaar bestaan wij 10 jaar en daar past een nieuwe stijl bij. Het oude logo is in klein formaat in het hart van het nieuwe logo geplaatst. Hiermee wordt de groei van het bedrijf geschetst. Kinderopvang Bloemetje, dat in 2004 is gestart met een groep aan huis, is anno 2014 gegroeid tot een bedrijf met een breed aanbod en meerdere locaties in Deventer en Okkenbroek. Het 10-jarig bestaan is een goede gelegenheid om te kijken naar de geschiedenis en vooruit te blikken op de toekomst. Om tegemoet te komen aan allerlei ontwikkelingen, is achter de schermen in samenwerking met diverse partijen gewerkt aan de nieuwe stijl. Ook zijn de kernwaarden en de ondernemingsvisie onder de loep genomen.

Voortdurend in beweging

“Je moet als organisatie voortdurend in beweging blijven en meegaan met de tijd, dat geldt ook voor ons”, aldus mevrouw Seycan Unveren, oprichter en directeur van het bedrijf. “Natuurlijk draait het bij ons op de eerste plaats om de zorg voor onze kinderen, maar zaken zoals een nieuw logo, huisstijl en website zijn ook heel belangrijk. Je wilt helder en duidelijk zijn in de communicatie naar je doelgroep. In samenwerking met een grafisch designbureau  is een compleet nieuwe huisstijl tot stand gekomen en een webdevelopment bureau heeft een compleet nieuwe website ontwikkeld. De gedachte achter de nieuwe website is dat ouders en andere geïnteresseerden snel en eenvoudig de informatie kunnen vinden die zij zoeken,” vertelt mevrouw Unveren. Bloemetje is vanaf nu ook te volgen op sociale media. Op de website staat het icoontje van Facebook met een directe link naar het juiste account. Naast het logo is divers materiaal ontwikkeld zoals een nieuwe folder, briefpapier en allerlei promotiemateriaal.

Eigenaresse Seycan Unveren is trots op het resultaat. “Met deze frisse moderne huisstijl en onze herschreven kernwaarden en missie zijn wij klaar voor in ieder geval nog eens tien jaar. Ouders kunnen bij ons ook in de toekomst blijven rekenen op kwalitatieve en betaalbare kinderopvang in huiselijke sfeer. Dat is waar wij voor staan”.

Feestelijke onthulling                                                                                                                       

Onder het genot van koffie en wat lekkers hebben ouders, medewerkers en overige bezoekers naar een korte toespraak kunnen luisteren van oud Oudercommissielid Marleen Stam en huidige Oudercommissievoorzitter Christina Slief. Kort daarna gevolgd door een spectaculaire onthulling en het aansnijden van een taart met het nieuwe logo erop. Bij afscheid heeft iedere bezoeker geheel in de sfeer van de dag een bloempotje voorzien van een bloemzaadje ontvangen. De medewerkers zijn blij gemaakt met nieuwe bedrijfskleding. “Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe huisstijl en de website niemand zal ontgaan. Ik nodig iedereen uit om ook eens te kijken op onze Facebook pagina”.
Terug naar overzicht

Meer